Veelgestelde vragen

  • Wie is de Roze Doos

    Sinds 1952 begeleidt de Roze Doos jonge ouders door hen geschenkdozen en informatieve gidsen aan te bieden, en informeert hen daarnaast ook bij het maken van belangrijke keuzes op vlak van verzorging en hygiëne.

  • Waar en hoe kan ik mijn geschenkdozen ontvangen?

    Klik hier voor meer info omtrent onze dozen.

    Gelieve te noteren dat geen enkel doos thuis geleverd wordt.

  • Ik heb mijn Roze Doos niet ontvangen: hoe moet ik deze bekomen ?

     

    De Roze Doos: Mijn Zwangerschap

    De Roze Doos: ‘Mijn zwangerschap’ (vroeger bekend als de Paarse Doos) kan u afhalen bij uw gynaecoloog of materniteit tijdens uw 2de semester zwangerschap (3-6 maanden). Controleer hier of uw gynaecoloog of materniteit de Roze Doos: Mijn Zwangerschap verdeelt.

    Indien zowel uw gynaecoloog als uw materniteit de Roze Doos: Mijn Zwangerschap niet verdelen, kan u uw geschenkdoos afhalen bij uw apotheker.

    OPGELET! Indien u uw doos bij de apotheker zou afhalen, moet u zich inschrijven via ikwilmijndoos.be.
    U krijgt een unieke code via mail doorgestuurd die u nodig heeft om uw doos te kunnen afhalen. Dit is enkel in het geval dat uw gynaecoloog of materniteit de Roze Doos: Mijn Zwangerschap niet verdelen.
     

     

    De Roze Doos: Mijn Geboorte

    De Roze Doos: ‘Mijn geboorte’ (vroeger bekend als de Roze Doos) kan u in de eerste plaats krijgen bij uw materniteit bij de geboorte van uw kind. Bekijk hier (link) of uw materniteit de Roze Doos: Mijn Geboorte verdeelt.

    Indien uw materniteit De Roze Doos: Mijn Geboorte niet verdeelt, kan u uw geschenkdoos afhalen bij uw apotheker.

    OPGELET! Indien u uw doos bij de apotheker zou afhalen, moet u zich inschrijven via ikwilmijndoos.be.
    U krijgt een unieke code via mail doorgestuurd die u nodig heeft om uw doos te kunnen afhalen. Dit is enkel in het geval dat uw materniteit de Roze Doos: Mijn Geboorte niet zou verdelen.

     

    De Roze Doos: Mijn Eerste Maanden


    De Roze Doos: Mijn Eerste Maanden (vroeger bekend als de Blauwe Doos) wordt, nadat u zich heeft ingeschreven op het programma, gratis verdeeld via de winkels van Carrefour Market als uw baby tussen 3 en 5 maanden is.  Nog niet ingeschreven klik hier 

    Bent u al ingeschreven, kijk na dat uw gegevens nog steeds correct en/of volledig zijn via uw profiel.

    U ontvang per mail een persoonlijke uitnodiging om uw geschenkdoos af te halen bij Carrefour Market als uw baby tussen 3 en 5 maanden is. 

    De volgende mailing gebeurd op 05/09/2018.
     

     

    De Roze Doos: Mijn Eerste Verjaardag

    Klik hier om na  te kijken dat uw gegevens nog steeds correct en/of volledig zijn.

    De Roze Doos: Mijn eerste verjaardag (vroeger bekend als de Groene Doos ) kan u, nadat u zich heeft ingeschreven op het programma De Roze Doos, gratis afhalen bij C&A als uw kindje tussen 10 en 13 maanden oud is. Nog niet ingeschreven? Klik hier.

    Bent u al ingeschreven, kijk na dat uw gegevens nog steeds correct en/of volledig zijn via uw profiel. De Groene Doos is  vier maal per jaar beschikbaar bij C&A op welbepaalde periodes.

    Deze is verkrijgbaar op vertoon van uw persoonlijke uitnodiging die u via mail zult ontvangen enkele dagen voor de afhaalperiode.

    De eerstvolgende afhaalperiode is van 18/08/2018 tem 15/09/2018

     

     

    De Roze Doos: Mijn Eerste Schoolherinneringen

    De Roze Doos: Mijn eerste schoolherinneringen (vroeger bekend als de Gele Doos) kan un nadat u zich heeft ingeschreven op het programma De Roze Doos, gratis afhalen bij C&A  vanaf de 3de verjaardag van uw kindje. Nog niet ingeschreven? Klik hier.

    Bent u al ingeschreven, kijk na dat uw gegevens nog steeds correct en/of volledig zijn via uw profiel.

    Deze Doos is  tweemaal per jaar beschikbaar bij C&A op welbepaalde periodes.

    Deze is verkrijgbaar op vertoon van uw persoonlijke uitnodiging die u via mail zult ontvangen enkele dagen voor de afhaalperiode.

    De eerstvolgende afhaalperiode is van 18/08/2018 tem 15/09/2018

     

  • Waarom heb ik niet dezelfde staaltjes als mijn vriendin die bevallen is in een andere materniteit?

    De staaltjes in onze dozen zijn afhankelijk van de periodiciteit en materniteit – Sommige materniteiten aanvaarden alle staaltjes niet. Het is dus heel goed mogelijk dat de inhoud van de dozen verschillen van een materniteit tot het andere

  • Hoe kan ik me inschrijven?

    Je kan je inschrijven via onze inschrijvingsformulier in de dozen of via deze link

  • Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?

    Ga naar uw account en wijzig uw gegevens.

  • Hoe schrijf ik me uit?

    Om u uit te schrijven van onze mailings en/of partners, ga naar Mijn account en wijzig uw abonnementen.

  • Ik kan me niet meer aanmelden

    Ga naar Mijn Account en klik op 'Wachtwoord vergeten'

  • Hoe worden mijn gegevens behandeld?

    Voor meer informatie omtrent uw gegevens en hoe De Roze Doos deze behandelen, zie onze privacybeleid.

  • Hoe kan ik de gidsen “Happy Baby” verkrijgen?

    De gidsen zijn beschikbaar in de Roze doos: “Mijn zwangerschap” en “de geboorte van Baby”
    Je kan ze ook gratis lezen via onze website : Happy Baby 

  • Hoe kan ik de Magazines verkrijgen?

    De magazines zijn beschikbaar op onze website, klik hier om onze magazines te ontdekken.
    Opgelet deze zijn digitale magazines, er bestaan dus geen papieren versie van de magazines.

  • Mijn muts-code die ik heb gekregen na mijn inschrijving werkt niet?

    Uw code is enkel geldig voor de bestelling van een witte muts.

    Als de code in uw bevestigingsmail ontbreekt, neem dan contact op met onze klantenservice 02/476 13 19
    (op maandag, woensdag en vrijdag van 10u tot 12u, op woensdag en donderdag van 14u tot 17u).

  • Ik ben mama van een tweeling/drieling

    Het is niet nodig om u meerdere malen in te schrijven, u hoeft enkel tijdens uw inschrijving het blokje “ik ben mama van tweeling/drieling” aan te vinken.
    Indien u al ingeschreven bent en je hebt net vernomen dat het tweelingen waren, ga naar uw profiel om uw gegevens te wijzigen. 

  • Mijn vraag staat hier niet tussen

    Contacteer onze consumentendienst, die u graag zal verderhelpen, op het nummer 02/476.13.19
    (op maandag, woensdag en vrijdag van 10u tot 12u, op woensdag en donderdag van 14u tot 17u).