Veelgestelde Vragen : De gidsen en voordelen van De Roze Doos
Bedankt voor uw inschrijving op De Roze Doos. Helaas is de Your Surprise actie voor een gratis muts afgelopen. We nodigen u echter uit om onze andere acties op deze pagina te raadplegen: https://www.derozedoos.be/nl/mijn-exclusieve-voordelen
Het kan zijn dat sommige kraamafdelingen of zorgverleners oude voorraden van De Roze Doos hebben. Als dat zo is, kunnen de bonnen in jouw doos verlopen zijn. Omdat we de dozen niet naar je huis sturen, kunnen we je geen nieuwe doos bezorgen. Laat het je zorgverlener weten; zij kunnen gratis nieuwe dozen bij ons bestellen.
Als je je hebt aangemeld voor ons programma (je bent geregistreerd op onze site), check dan onze Voordelenpagina. Daar vind je veel exclusieve kortingen.
De producten en staaltjes die wij via onze geschenkpakketten verdelen zijn geen eigendom van ons. Zij zijn eigendom van onze klanten met wie wij een contractuele relatie hebben. Wij kunnen deze producten en staaltjes niet verspreiden buiten de voorwaarden van het contract.
U kunt altijd contact opnemen met de fabrikant, zoals Danone, Nestlé, Nutricia...die je misschien staaltjes kunnen geven.
Heb je het antwoord op je vraag niet gevonden? Neem contact met ons op via ons contactformulier.